nur

nur
@sinnural
Başkalarının iyi insan olarak düşünmeye çalışmamız kendimizden korkmamızdandır. İyimserliğin temeli korkudur ,başka bir şey değil .Bizim için belki de birer nimet olan bazı erdemlere başkasına mal ederek cömert davrandığımızı düşünürüz. Belki daha çok borç alabiliriz diye bankerimizi göklere çıkarırız. Cüzdanımızı kurtarmak umuduyla dağ başındaki haydudun aydın olumlu yanlarını bulmaya çalışırız. Ne söylüyorsam inanarak söylüyorum iyimserle hiç sevmem.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zaten insanlar mutsuz olmadıkça başkalarının mutsuzluğunu anlayamıyor. O zaman duygular daha incelip güçleniyor.
Alıntı