Hayatlarımız, şımarık turistlerin küçük kaçamaklar için uğrayabileceği sayfiye yerleri değil, beyefendi. İnsan kalamayacağı yerlere gelmemeli, tutamayacağı sözler vermemeli. Sahip olmadığı şeyleri, aşkı mesela, onun için her şeyden vazgeçmeye hazır birine vaat etmemeli. Umursamadığı bir kalbin kapısını, sırf meraktan çalmamalı insan. Kalbimin kapılarını açarken size, "ne olur beni incitmeyin demedim. "inciteceğinizi hiç düşünmemiştim" demek istiyorum. Yapamıyorum. İçimden bir ses diyor ki bana, " İncitmiş biri olarak incinmeyi de hak ettin elbet. Her kalp, diğerinin intikamını alır ; herkes, başkalarının kırdıkları tarafından kırılır. Adaletin bu ilahi tecellisini ayılamadım hala? Uyansana!