“Bir insanı en çok yaralayan, o kişinin davranışları olmuyordu. En çok yaralayan sevgiydi. Eğer, o davranışa bağlı herhangi bir sevgi olmazsa, acıya dayanmak daha kolay oluyordu.”
“Keşke bana zarar veren insana karşı olan duygularımı kesip atmak, bir zamanlar düşündüğüm kadar kolay olsaydı. Kalbinin, sevdiğin birisini affetmesini engellemek, onları affetmekten çok daha zor.”
“Zaten hiçbir zaman beni tamamen tutmamış olan biri tarafından bırakılmak zordu. Sanırım birlikte geçirdiğimiz onca zaman boyunca, ikimiz de bunun sonsuza kadar sürecek bir şey olmadığını biliyorduk. Bunun nedeninden emin değilim çünkü onu kolaylıkla bu şekilde sevebilirdim.”