📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ünlü bir yazarın bir kitabını okumak istediğinizde hangisiyle başlarsınız?
"Stephen king'i dünyaya tanıtan" bu kitabın öncelikle çok yavaş ilerlediğini söylemeliyim. Son kısımları hariç bir sayfa onbeş sayfa gibi hissettirdi. Kitap tek bir kişinin bakış açısından ilerlemiyor bir çok farklı karakterin bakış açısıni görebiliyoruz aynı zamanda alıntıları gazete yazıları araştırmalar vb. Yayınlar üzerinde hikaye anlatılırken aynı zamanda da inceleniyor. Özellikle son kısımları daha çok dikkatimi çekti bütün kitap o sona hazırlıyordu okuyucuyu bence. Belki bana düşmez bunu söylemek ama daha iyi kitapları vardır Stephen king'in 6/10
Ayrıca kitabın baskısında yer yer yazım yanlışları anlamsız kelimeler vb. Hatalar da gözüme çarptı.