Onur

Onur
@siyrano
“Ne Yapmalı?” — Mantıklı bir arkadaş şöyle der aşığa: ya az çok umudun vardır harekete geçersin ya da hiç umudun yoktur vazgeçersin. Aşık özne iki seçenek arasına sızmaya çalışır: hiç umudum yok ama yine de.. İnatla seçmemeyi seçer: akıntıyı seçer, sürdürür.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aşkı anlamak istiyorum ama onun içinde olduğumdan onu bir varoluş olarak görüyorum, öz olarak değil. Aşkın yanlış yerindeyim, göz kamaştırıcı yerinde: “her zaman en karanlık yer lambanın altıdır.”

Onur

, 2022 okuma hedefini ekledi.
2022 OKUMA HEDEFİ
3/11 kitap - %27 tamamlandı
3 kitap okudu
11 kitap
621 sayfa
0 inceleme
11 alıntı
Bir erkek herhangi bir kadınla mutlu olabilir, yeter ki onu sevmesin.