2021den beri Instagram'da yönettiğim bir kitap hesabım var, ilk başlarda çok zevk alıyordum şuan , birikmiş kitaplarımdan dolayı sürekli paylaşım yapmak şehir temalı kitaplar için o şehirde fotoğraf çekimi yapmayı beklemek ve bu yüzden o kitapları okumayı ertelemek bu durumlar artık bunaltıcı ve zihinsel yükten ibaret olmaya başladı sizce ne yapmalıyım? Hesabı kapatmak istiyorum da istemiyorum da çünkü yazarlarla iletişim kurmak hoşuma gidiyor.🥲🥹🫣