Bir sabah, yıllardır görmediğiniz bir arkadaşınızı düşünerek uyandınız. Bir saat sonra, onunla sokakta karşılaştınız. Sizce bu sadece bir tesadüf mü, yoksa çok daha farklı bir anlamı olabilir mi?
Sizce yüzyıllar boyunca bize yaptıkları neydi? Çarığımızla, sarığı mızla, kundura ve tespihimizle, bıyıklarımızla dalga geçerlerken oturup beklemedik mi? O, şaşaalı Avrupa Birliği bizim bıyıklarımız kesilsin diye kurulmadıysa namerdim.