Sizce?
"Eminim hepsi de şiddet görmüştü. Çocukları ihmal eden herkes çocuğuna şiddet de uygular! "
Sayfa 336·Kitabı okudu
Sinir krizine gireceğim...az kaldı
“ Kimseyi yargılayacak biri değilim. Yaş farkını eleştirenlerden değilim, bence aşkın yaşı olmaz. Olgun seviyorsanız ne olmuş yani? Yalnız sizce de bayağı bir olgun değil mi? Çok olgun, çürümekte olan bir elmanın olgunluğunda. Tabii, zevkler ve renkler tartışılmaz sonuçta."
Sayfa 449 - Şimdi buraya ciddi bir paragraf düzerim ama ne saçlamalıyorsun bune şıllıklık kanka hani aşkın yaşı olmaz falan fişman derken adamı elestiriyorsun da kendi aklınca sende kendinde 100 yaş büyük birini sevmiyor musun üzerinde hayal kurmuyor musun yani yanlı·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Daha yeni tanıştığı kişilerle konuşmak insanı düşüncelere sürüklüyor ve yoruyor. O kişilerle dalga geçseniz olmuyor, onları ciddiye alsanız olmuyor. Onlarla temas kurarken ne kadar ileri gitmelisiniz, genel olarak onlarla temas kurmalı mısınız, bu da daima bir mesele, sizce de öyle değil mi?
Sayfa 92
Bu dünya ne maksatla yapıldı sizce? Bizi kudurtmak için, diye cevap verdi Martin 
Sayfa 82·Kitabı okudu
Sizce sadece Araplar için mi bu böyle?
Biz, kendimizdeki en güzel şeyleri terk etmeyi alışkanlık hâline getirdik. Dilimizden vazgeçtik; çağın dili dedikleri birkaç kırık dökük kelime uğruna. Mürüvvetimizden, yani insanlığımızdan vazgeçtik; daha “medenî” görünmek için. Kardeşlerimizden vazgeçtik; “kendimizi tehlikeye atmayalım” diye. Dinimizden bile vazgeçtik; “terörist” demesinler diye. Ve sonunda, bizdeki en güzel şeyleri bıraktık geride; sırf “Arap” denmesin, “bedevi” sanılmayalım diye...
Sayfa 295 - Nida yayınları
1000Kitap
Şirketin eskiden yönettiğim Instagram hesabı, bir takıma devredildi ve ilk paylaşımlarını görmek berni üzdü. Başa geçen yeni kişinin benden daha iş çıkardığını düşünüyorum, ben gitsem bile şirkette her şey gayet yolunda olacakmış gibi hissediyorum ve şirketteki önemimin azalması beni ruhen aşağı çekti. Sanırım rekabetten korkuyorum. Psikiyatrist: Bunun rekabet olduğunu mu düşünüyorsunuz? Ben: Değil mi? Psikiyatrist: Artık o takımın bir parçasıymış gibi hissetmiyor musunuz? Ben: Evet. Yerimi kaybetmiş olmaktan korkuyorum. Psikiyatrist: Ama bu sadece bir bakış açısı. Davulun sesi nasıl uzaktan hoş geliyorsa, bu da öyle, yapmakta iyi olduğunuz şeylerin değerini hafife almıyor musunuz sizce de? Bence güçlü yanlarınız olduğunu da kabul etmeniz gerekiyor.