lev

Çünkü hüzün eski dost baş tacı Onunla yuğrulmuş mayamız Gelsin Biz onsuz olamayız. Çünkü sevinç geçici Düşün günün tasa dert, düşün sonun ölüm Eskiler gülmüşler mi Bunca kitap okudun.
Reklam
Gene de hiç kimse kurtulamaz içinde Büyüyen korkunç boşluktan. Kurtarırsa o kurtarır bizi Ne aşklar, ne yaşlanmak Ne avuntular dışarda. Dünyada mutluluk adına ne varsa Evcek, evlerde yaşar yaşarsa.
Şiirlere bir insan, evlerden bir şey katmadan Nasıl girer, şaşıyorum.
Onların yolları, akşamüstleri, gece Bitmez mi evlerde, şaşıyorum. Yollara yaymak yorgunlukları İyi ama sonu yok ki! Sevdalar sokaklarda serin Serin ama sonu yok ki! Bölüşmek umutları, paylaşmak acıları, Bunalmak, bir şey ummak yarınlardan Evcek, evlerde olmaz mı, şaşıyorum.
Sağlığımda esirgenen sevgi Ölümümde ölgün bir akşamüstü Seslenirse çok geç... İstemem, susturunuz.
Reklam