Zihnimiz bilinç ve bilinçdışı olmak üzere iki ayrı bölüm altında incelenebilir.Bilinçdışında olanı bilince çıkarmak hem bir olgunlaşma yolculuğudur hem de kendimizi daha yakından tanımamıza yardımcı olur.Kendimizden gafil olmanın bedelini istesek de istemesek de öderiz.”Bilince çıkarılmayan şey kader olarak yaşanır,” demişti Jung. Bakmadığımız duygu ve arzular bizi yalnız bırakmaz; oralarda bir yerde oyalanır ve varlıklarını başka yerlerde aşikar ederler. Bastırılmış olan, bir yolunu bulup geri döner. Dile gelmeyen hırs, kaygı olarak çıkar karşımıza. Kıskançlık öfkeye dönüşür, bastırılmış keder bizi için için oyarak depresyon oluverir.Bağımlılıkların çoğu, bakmayı ihmal ettiğimiz ısrarcı duyguların semptomlarıdır. İnsan yüzleşmekten korktuğundan kaçar ama yağmurdan kaçarken doluya tutulur.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖