Selin

Selin
@slndnmzz
Lily dinliyordu; Mrs Ramsay dinliyordu; herkes onu dinliyordu. Ama çoktan sıkılmış olan Lily bir şeylerin eksik olduğunu hissediyordu. Şalını omuzlarına saran Mrs Ramsay bir şeylerin eksik olduğunu hissediyordu. Dinlemek için öne doğru eğilen herkes içinden diyordu ki: "Neyse ki aklımdan geçenler anlaşılmıyor," ...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aklını kullanan herkes mantık, düzen, adalet diye bir şey olmadığını anlardı: Sadece acı, ölüm ve yoksullar vardı. Dünyada hiçbir alçaklık, yapılamayacak kadar adice değildi; bunu biliyordu. Hiçbir mutluluk sonsuza kadar sürmezdi; biliyordu.
Edebiyat
... insanların biz zannettiği o şeylerin çok çocukça şeyler olduğunu herkes hissediyor olmalıydı. Yüzeyin altıysa her yere yayılan, akla hayale sığmayacak kadar derin, zifiri bir karanlıktı; ama arada bir yüzeye çıkıyorduk ve insanlar bizi şöyle bir görebiliyordu işte.
Edebiyat
Çünkü artık kimseyi düşünmek zorunda değildi. Kendi başına kalıp, kendisi olabilirdi. Artık buna sık sık ihtiyaç duyar olmuştu - düşünmeye; hatta hiçbir şey düşünmemeye. Sessiz kalmaya; yalnız kalmaya. Bütün o şaşaalı, parıltılı, konuşkan varoluş ve sürekli bir şeyler yapma hâli uçup gidiyordu; insan bir ritüel duygusuyla kendi içine çekilip kendisine, başkalarının göremediği sivri uçlu ve karanlık bir öze dönüşüyordu.
Edebiyat