📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın pusulası yine kendisindedir çünkü sadece kendimize dürüst oluruz; bazen kalp kırıcı, bazen hırçın, bazen yalancı ama gün sonunda kim olduğumuzla karşılaşırız. Katil olmadığımızı haykırırız ama nefret ettiğimiz birini öldürürken kendimizi hayal edebiliriz; güçlü olduğumuzu söyleriz ama en güçsüz anlarımızda ilk aynaya dönüp bakarız; korkak olmadığımızı dile getiririz ama en acımasız anlarda korkularımız ortaya çıkar.
İntikamı arzuluyordum ama biliyordum ki intikam adaleti doğurmaz, yeni canavarlar doğururdu. Ben canavara dönüşmekten korkuyordum. Sonu olmayan karanlık bir dehlizde yolumu bulmak için koşuyor, dibi görünmeyen bir uçurumda sonsuzluğa düşüyordum sanki. Kalbimde taşıyamadığım acının ve düşüncelerimin bana hissettirdiği tek şey buydu.
Ben, onun kadar dikkatsiz olmayacağım, onun gibi acele etmeyeceğim. Çünkü ben sabırla labirentin çıkışını aramayı severim. Oyun bozan değil, oyun kurucuyum...
Sessizlik acıdır. Ama çıkış yolu olan bir acıdır. Konuşamadığımız zaman, yazabiliriz. Yazamıyorsak, okuyabiliriz. Okuyamıyorsak, dinleyebiliriz. Sözcükler birer tohumdur. Dil yaşama dönebilmenin yollarından biridir. Bazense sahip olduğumuz en hayati rahatlatıcı unsurdur.