Süleyman

Süleyman
@slymnaltprmk
Böyle mi olacaktı, insanı sonsuz derecede mutlu kılan şey, aynı zamanda üzüntüsünün kaynağı mı olmalı?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yüzüm kime dönük olursa olsun yüreğim hep sana dönük olacak.
Mutlu uyumak lazım azizim.. Madem uyku yarı ölüm halidir, O halde mutlu ölmek lazım; Her gece...
neye tutunsam kopuk, neye uzansam eksik... kimi görsem yabancı kimi sevsem acı...
Menfaate düşmüşsünüz Allah kurtarsın..