Kendi iç dünyamla yüzleşmek...İnsanı iyi hissettirmiyor, insanın iç dünyasının eleştirilerini satırlarda okumak...İlk defa bana kötü hissettirdi.Birgün sayfalarında buluşmak dileğimle kitabı yarım bıraktım.Sonunu önceden öğrenmek ve sonucunda ayrılık olduğunu bilmek mutsuz sonu okuyacağımı bilmek bi bakıma iyi hissettirmedi.Ama kitap kesinlikle çok başarılı bir uslüp çünkü Sabahattin Ali....
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209bin okunma