"Telefonlarınızda fotoğrafları eskiten filtreler vardır.İşte bizi çektiğinizde filtreye gerek olmaksızın samimiydi, içtendi, hoş, zarif ve eskiydi muhabbetimiz.Sararmış yapraklar altında gönülden ya da kitaplardan alır da konuşurduk."
"Küçükken korkardım gecelerden,ya aydınlık gelmez de insanlar uyanmazsa diye.Büyüyünce de gündüzlerden korkuyorum, ya karanlık gelmez de insanlar uyumazsa diye"
"Bazı kötü hallerimiz vardır.Ne dünyamıza ne ahiretimize faydası vardır.Bunlar bizde tonlarca varken panik yapmayız da böyle kötü hâllere sahip birisi yakınımıza gelse ondan ürker uzaklaşmak isteriz."