Dostlarım!Savaşa gireceğiz...Her kim hayatta kalırsa, cihad hikayemizi ve bize yapılan işkenceyi,doğuda, batıda,güney ve kuzeyde uyuyan Müslümanlara duyursun...Endonezya,Hindistan ve Pakistan'daki Müslümanlara.Onlar ikinci Endülüs'ün de Allah'ın düşmanlaeının eline düştüğünü söylesin!...Belki de bir gün, dünyanın her taradında parça parça olmuş Müslümanlar bir araya gelir, gerçek ümmet olur da, Allah yolunda üstün zaferler elde ederler.Yine o müslümanlara deyiniz ki, kâfirlerin gazetelerine, tarih ve gelsefe kitaplarına inanıp da asla onların çağrılarına uymasınlar...