Binnur

Binnur
Demek hayat böyle iki adım ilerisi bile görülmeyen sisli ve yalpalı bir denizdiTesadüflerin oyuncağı olacak olduktan sonra ne diye irademiz vardı?Kullanmadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?Yaşayışımıza ve etrafımıza şekil vermek arzusuyla dünyaya gelmekten ise hayatın ve mühitin verdiği şekli kolayca alacak kadar boş ve yumuşak olmak daha rahat, daha makul değilmiydi?
Sayfa 41 - Yapı kredi yayınları·Kitabı yarım bıraktı
Reklam

Binnur

, 2020 okuma hedefini ekledi.
2020 OKUMA HEDEFİ
18/100 kitap - %18 tamamlandı
18 kitap okudu
100 kitap
4.656 sayfa
9 inceleme
50 alıntı
kitap
Bir münazara konusu ; -Bilgi heryerdedir ona hertürlü ulaşılabilir.* Tezat görüş ise; +Bilgi kitaplardadır,okuyarak öğrenebiliriz.* Çetrefilli ve fazlaca çatışmalı iki görüş.Ve taraf tutmak çok zor, karar verebilmek, sonuca ulaşmak neredeyse imkansız. Kitaplar, bize en doğru bilgileri sunar.Ve tecrübenin satırlara nakşedilmiş halidir.Kitaplar olmasaydı biz Mevlana'yı Mimar Sinan'ı kapsamlı bir şekilde nasıl tanıyabilirdik?Ve araştırmalar derin düşünmeler sonucu yazılmış kitaplar doğruluk sunarken , heryerden ulaşabileceğimiz bilginin doğruluğu ne derece doğrudur? Tezat görüşün sunduğu kavram ise; Kitaplar güncellenemez ve günümüz olaylarını anlatabilecek bir kitap örneği yoktur.(Barış pınar harekatı vb.) Ve kitaplardan bilgiye ulaşım oldukça zordur.Bir kütüphanede bir bilgi için raf raf gezip kitab'a ulaşmanız ve sayfaları aşmanız gerekir.Ve geçmiş yıllarda yazılmış kitapların anlaşılması dil ve üslup bakımından ağır olduğundan zordur.
Dostlarım!Savaşa gireceğiz...Her kim hayatta kalırsa, cihad hikayemizi ve bize yapılan işkenceyi,doğuda, batıda,güney ve kuzeyde uyuyan Müslümanlara duyursun...Endonezya,Hindistan ve Pakistan'daki Müslümanlara.Onlar ikinci Endülüs'ün de Allah'ın düşmanlaeının eline düştüğünü söylesin!...Belki de bir gün, dünyanın her taradında parça parça olmuş Müslümanlar bir araya gelir, gerçek ümmet olur da, Allah yolunda üstün zaferler elde ederler.Yine o müslümanlara deyiniz ki, kâfirlerin gazetelerine, tarih ve gelsefe kitaplarına inanıp da asla onların çağrılarına uymasınlar...
"Evladım, İslâm, şereftir.Ona tutunan şereflenir;terk eden ise zelil olur.Ülkemiz, derin bir uykuya zelil olmuş durumda.Rahat'a alıştık tembellik çöktü üzerimize, gevşedik.Böylece insanlar, yavaş yavaş dinden uzaklaşmaya başladı...Evladım! Zenginler azdı, hikmet kayboldu ve alimler, idareciler boyun eğdi.Fesat, fakirlik ve cehalet böyle yayıldı iyice...Evladım çöküşün başlangıcı işte böyle oldu ..."
Reklam