Samet

Samet
@smetym
naçizane kısacık ömürlerinizde yalana yer vermek sizi hayli yoracak, biraz hakikatli ve dürüst olmanın kimseye bir zararı dokunmaz.
"fakat" dedi yaşlı adam... "fakat, bu bir hakikat değil! içinde bulunduğunuz sanı, sadece basit bir kanıdan ibaret." herkes hayret edercesine duraksadı! kaşları fırça gibi sert ve büyük, yüzü; çıkar düşkünü meraklı kalabalıktaki kimsenin daha önce görmediği kadar imalı ve çetin bir ifadeyle doluydu. gerçekliğin keskinliği, bir bedende vücut bulacak olsa, soyutluğu terk edip bir silüete bürünecek olsa, muhtemelen böyle görünürdü. "görece hatırlarınız yerin dibine batmayı hak ediyor! sahteden mübalağa saygı ve sevgi gösterileriniz mide bulandırıcı. beni; benimle, sessizliğe mahrum bırakan da sizler değil miydiniz?" diye sordu. sanki herkesin ağzına ket vurulmuş, rüzgâr bile esmeyi bırakıp bir saç teli oynatamayacak kadar durulmuştu. yerinden usulca kalktı yaşlı adam, aşağılayıcı bakışını çarşaf misali yoluna sererek kalabalığın arasından elleri arkasında kenetli bir şekilde geçip gitti...
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ben, senin istediğin herhangi bir kalıba bürünmek zorunda değilim. benim duygu ve düşüncelerim, senin isteğin yönünde şekillenmek zorunda da değil. birbirimizi bu şekilde; olduğu gibi kabullenebildiğimiz müddetçe sahi dostluğun ve yakınlığın gerçekten ne anlama geldiğini anlayabiliriz. diğer türlüsü, kendimizce bazı aşılamayan engellerin üstesinden gelmeye çalışırken zaman kaybetmeye eşdeğer. farklılık; konusu her ne olursa olsun iyi bir olgudur. bu sayede kendini geliştirme imkanı da bulabilir insan. neden senin görmek istediğin gibi olmalı ki zaten biri? bu bambaşka bir beklenti ve şayet öyle olmuş olsaydı bile sonuçları kesin kanaatimdir ki seni de asla tatmin etmezdi.
Duygu ve Düşünce
bakma öyle derinden! irkilir kalbimin ince sızısı, bir ömür taşırım, geçmez yarası. varsa senden yana; alnımda bir ayrılık yazısı; özü cehennem çıkması, rengi kömür karası, belki iki sevda arası; silinir de yok olur... tut bir dilek içinden, hüznüne düşman. gerçekleşmezse o üzülsün, o olsun pişman! sen ki bir mükemmellik, serin bir rüzgârsın, her çıkmaza düştüğünde; o utansın, o ağlasın. güneş bile imrenir, öyle bir ışıksın. bunlar iltifat değil, sen zaten alışıksın! sevgi, merhamet, zerafet; hepsi sana özenmiş. her birine sahipsin, hepsinden karışıksın.
Şiir
"bir başkadır bu muhit. sen varsın içinde diye herhalde. umut kokuyor çiçeklerin nefesi. sanki ben mutlu bir kuş, kapısı açık ve altından kafesi. özgürlüğün nicesi kazınmış alnıma. en ufak hüzün bile uğramıyor yanıma." - diyebilmeyi çok isterdim... oysa; sensiz sabahı da aynı akşamı da, bu lanet şehrin. ama bana seni hatırlatıyor, unutturmuyor...
Şiir