Şimal

Şimal
@smler_99
“Hayır, sinekler değil, artık kelebekler geliyor ışığa. Kelebeklerden korkuyorum. Kısacık yaşamları, kocaman dev ağızları var onların. Rengarenk kanatlarının altında korkunç sırlar saklı.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölüyorum diye neden kanayayım ki! Can ille de kanla mı çıkar vücuttan? Saçmalık.
Gözlerim kapalı ama kulaklarım açık. Gece sessiz, gece karanlık. Çok eski zamanları hatırlıyordum.
... söyleyebildiğim tek şey senin yanında olduğum zaman her şeyin görünmez ve önemsiz olduğuydu. “Seni bırakamam, ama eğer beni gönderen sen olursan o zaman gitmek zorunda kalırım. Beni gönderecek misin?”
Her şeye rağmen içimde yatan duyguya bir çağrı olabilecek şeylere karşı elim kolum bağlı, öylece sessiz duruyorum. -F. Kafka, Milena’ya Mektuplar