"Sonra gittin.
Çocuk oldum bir daha, ağladım.
Kaç şiir, kaç kere sular altında kaldı.
Kitaplar, aşk, her şey
Her şeyi son bir kere daha kurtaramazdım..."
"... unutmak ne zor bir kelimeymiş
keşkeler sarmış dilimi her sözde
bazen unutmak gerekirmiş yaşananları
seni seviyorum sözleri yalanmış
pembeler arasına karalar da sararmış
düşüncelerin doludizgin koşarken yarınlara
gerçekler takılıverirmiş çelme gibi ayaklarına
yumuşacık düşlere sardım umutlarımı
hiç bitmeyecekmiş gibi geldi bana sevdalar.. "
"Hiçbir zaman dertsiz kalmadı gönlüm.
Bir çift gözden, bir yapraktan, bir kuştan,
Daima daha taze, daima yeni baştan.
Turnam bir gün bırakmayacağım peşini,
Sen nereye, ben oraya, adım adım.
İnsan sevdikçe iyileşiyor, artık anladım.. "