Benim de tek bildiğim, ülkelerin de Ickabog'lar gibi nezaket sayesinde iyileştirelebileceğidir, işte tam olarak bu sebeple Kornukopya krallığı sonsuza dek mutlu yaşadı.
Bizlerin yetişkin insanlar olarak "kayıtsız ve şartsız olan" bir sevgiye ihtiyacımız yoktur. Sevginin böylesi, çocuklukta doyurulması gereken ,sonraki yıllarda karşılanması imkansız olan bir çocukluk ihtiyacıdır.