Her insanın derininde kendinden az çok gizlediği,içinde çocukluk dramının aksesuarlarının bulunduğu bir arka odası vardır. Kimseyi sokmadığı bu gizli odasına mutlaka girecek olanlar yalnız kendi çocuklarıdır.
"Sözcüklerin olası her türlü kullanımı her birey için serbest olmalıdır" bu bana demokratik bir tınısı olan güzel bir sloganmış gibi geliyor. Herkesin sanatçı olması gerektiği için değil, yalnızca hiç kimsenin köle olmaması gerektiği için.