Ursula'nın okuduğum ilk kitabı ve gerçekten güzeldi, biraz hızlı geçiyor olaylar ama kısalığına veriyorum bu durumu. Savaşın ve kışın zorluğu, bu zorluğa rağmen kısada olsa aşk ve bilim kurgu bence çok güzel tadımlık bir kitap.
Aşk ve bilim kurgu birleşimi olarak çok güzel bir kitap, betimlemeler gerçekten film izler gibi hissettiriyor. Bilim kurgu için alınacaksa; bilim kurguda ilerlemiş biri için kurgu hafif kaçabilir başlangıç içinse mükemmel..