“ Tek amacım hiç kimsenin çözemeyeceği gizemli bir cinayet işlemekti.
Şimdi anlıyorum ki, hiçbir sanatçı yalnızca sanatıyla yetinemez. Yadsıyamayacağı bir ihtirasın tutsağı olur: Ün! “
Kitapla ilgili her türlü yorum yapılmış söylenecek söz yok aslında. Benim yorumum şu; “Filmini izleyipte kitaptan etkilenmeyeceğimi düşünmüştüm yanılmışım gerçekten film ve kitabın tadı farklı :)”