Küçükken kütüphaneden sadece birinci şahıs ağzından yazılmış kitapları seçerdim. Çünkü onlarda kahramanın ölmediğini bilirdim.
Eh, gerçek kahramanın ölmesine rağmen birinci şahıs ağzından yazılmış bir kitap bu. Sadece hikayelerin anlatıcıları hayatta kalıyor, ama onlarda bir gün ölecek.
Sadece hikayeler hayatta kalacak.