Sema mı Ayşe mi

Sema mı Ayşe mi
@smysnr
stephan zweig
"... iki tarafta karşılıklı oynuyor, ama kimse kimseyi aldatmıyor."
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Sema mı Ayşe mi

, bir kitap okudu
9/10
·300 syf.··
Beğendi
·
2018 2. kitabı
Joe Navarro
8.2/10 · 6,2bin okunma

Sema mı Ayşe mi

, bir kitap okudu
10/10
·112 syf.··
2018 1. kitabı
Lev Tolstoy
8.2/10 · 234,5bin okunma
10/10
·112 syf.··
2018 1. kitabı
Evet güzel bir kitaptı. Sakin kafayla okunmalı kesinlikle. Altı çizilecek cümle çok ama tam manasıyla anlaşılması kolay değil. Ayrıca konuya başından sonuna sadık kalmakta mühim. Bir gecede okunabilir olması avantaj.
Edebiyat
İnsan Neyle Yaşar?Lev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024234,5bin okunma
KİTAPLI GECELER