Aniden merakıma yenik düşüp okumaya karar verdiğim bir kitap oldu. Okumaya başladım, biraz okudum, çok içime sinmese de ; kelime ve bazen de cümle eleyerek okuduğum kitaplar arasına girdi bile.
Kendi hayali, belirli düşünceleri, hedefleri ve kendi çizgisi olamayan kişiler için rehber olabilecek bir kitap. Soru cevap şeklinde olması güzel tam merak edip, kendi kendime sorular sormaya başladığımda zaten cevabın ileriki bölümlerde verildiğini farkettim.
Bazı bölümlerde çok düşündüm. Tavsiyelerin bazılarını da kullanacağıma eminim. Ama bazı yerlerinde de kendi düşüncelerimle çelişmedi desem yalan olur.
"Cesur olun. Kendinizi rahat hissettiğiniz alanın dışında pencereler açın."