Senelerim boyle gecti iste. Butun o sure boyunca kabugumu kirmayi bekledigimi soylemek isterdim ama korkarim zamanin sonuna dek butun o kor acilardan baska bir sey olmayacagina inanarak akintiyla suruklenip durdum.
Evet, icimde bir bosluk vardi ama bosluklar da abartiliyor. O boşluğun icinde ask yoktu ama aci da yoktu. Boslugun avantajlari da vardir. Bosluklarin icinde hareket edebilirsiniz.