sinem

sinem
@snmsogut
oysa yaşam genellikle insanın bir başına kalması
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"bir yüksekliğin, bir başıma olduğum bir yüksekliğin en ucundayım. inemiyorum. yaşayamıyorum. ölemiyorum."
Sayfa 48
"bazı düşünceleri telaffuz edip sözcüklere döktüğünüzde korkunç derecede aptalca olur. insanı çok zor durumda bırakır. peki, niçin? nedeni yoktur. çünkü hepimiz rezil yaratıklarız, gerçeklere dayanamıyoruz ya da ben yanlış biliyorum."
Sayfa 33
"bastığı yerin ayaklarının altında sıkı durduğunu hissedememek, hemen yola çıkılacakmış kadar eğreti bir hayat yaşamak ne azaplı şeydi."
Sayfa 147
Edebiyat