Kimseye kitap tavsiye etmem.Eger tavsiye ettiğim kitaba layiksa araya araya kendisi bulur.Layik değilse hediye etsem okumaz, hatırım için okusa da anlamaz.
Kemal Tahir
Her gün bir öncekinin, her ay geçirdiğimiz ayın, her mevsim yaşadığımız başka bir mevsimin, bıktırıcı,sinir bozucu bir tekrarıydı. Aynı şeyleri acı ve umutsuzlukla yeniden görüyor ve adlandıramadığımız bir yenilgiyi boş yere bekliyorduk sanki.