dilara

Hayatımın en mutlu ânıymış, bilmiyordum.Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? evet bunun hayatımın en mutlu ânı olduğunu anlayabilseydim asla kaçırmazdım o mutluluğu
Reklam
Neyi hakettiğimizin bi önemi var mı? Yok ki. Yaşıyoruz işte. Hem de hak etmediğimizi düşündüğümüz birçok şeyi.

dilara

, bir kitabı okumaya başladı
Feyyaz Yiğit
6.9/10 · 880 okunma

dilara

, bir kitap okudu
Puan vermedi·376 syf.·
68 günde okudu
·
2023 6. kitabı
Hasan İzzettin Dinamo
9.4/10 · 2.205 okunma
Omnia te vita perfuncta sequentur. Ömrün bitince, her şey de seninle yok olacak.
Reklam