Kitabı ilk gördüğümde, daha çok tıbbi vakaların öyküleştirilmesini içeren bir kitap olduğunu düşünmüştüm ama okuduğumda düşüncemde yanıldığımı anladım. Kitapta ücra bir köye zorunlu hizmete gönderilen bir doktorun yaşadığı zorluklar, aklından geçirdikleri, ikilemleri çok güzel yansıtılmış. Yazarın sade ama gerçekçi anlatımını çok beğendim. Tıp fakültesi öğrencilerine, mecburi hizmette neyle karşılaşacaklarını görebilmeleri açısından bu kitabı okumalarını önerebilirim.