“Asosyalmişim,öyle diyorlar.Kaynaşamıyormuşum.Öyle tuhaf ki.Aslında çok sosyalimdir.Sosyalden ne kastettiğine bağlı tamemen,değil mi?Bana göre sosyal olmak,seninle böyle şeyler hakkında konuşmak.”Ön bahçede ağaçtan düşmüş birkaç kestaneyi takırdattı.”Veya dünyanın ne tuhaf olduğundan bahsetmek.İnsanlarla olmak güzel.Ama bir grup insanı bir araya getirip de konuşmalarına izin vermemek sosyallik değil bence;