Bir de zamanda yolculuk mümkün değil diyorlar.
Bedenin böyle gaddarca kayıt tutup insanı sadece ruhsal değil, fiziksel manada da geçmiş sancılara taşıması ne muazzam meziyet.
O kadar fikirlerimize değer verilmeden büyütülüyoruz ki, sonuçta kendi fikirlerimize de değer vermez oluyoruz. Kendimizi dinlemeyi aklımızdan geçenleri yakalamayı unutuyor ya da yakalasak da onlara değer vermiyoruz. Bizim yerimize başkalarının düşünmesini bekliyoruz.