Çünkü bir sürü rütbe var ve her rütbe kesinlikle kendi rütbesine göre davranış bekliyor, doğal olarak, sonra da azarlamalar rütbe derecesine göre değişiyor, çünkü eşyanın tabiatı bu!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yıllarca bize anlatılan hikayelerin sesi olmuş, sorgulamış ve eleştirmiş Nihan Kaya. Aslında Tanrı'dan çok Tanrı imgesinin esiri olunduğuna ve putlaştırıldığına değinir kitapta. Putlarına inanmayanları da inandırmaya ve onlara bunu kabul ettirmeyi görev edinmişlerdir. Bu nesillerdir böyle gider...
Evet, İbrahim putları yıktı ama insan kendi putunu ortaya çıkardı.
Kitapta kendi hikayesini acı içinde kıvranırken yeniden doğarak, filizlenerek yazan yazar, İbrahim'in, İsmail'in, Sara'nın, Ayşe'nin, Hacer'in, Rebeka'nın, Edrâ'nın, Zeyna'nın, Setenay'ın da sesi olmuştur aynı zamanda.
Kimsenin koruyamadığı çocukları kimlerin koruyacağını sorarak aslında içimizdeki kanayan yarayı deşmiştir çoğu kez.
Toplum, kültür, din, aile, cinsiyet ve cinselliği birbirinin içinde gerçek hikayelerle akıcı bir şekilde anlatmıştır yazar.
Ve kitabın sonlarına doğru "Hikayeyi hep kazananlar anlattı. Onu bir kez de yenilenlerden dinleyin." diyerek güçsüzün, çaresizin çıkaramadığı sesleri duymaya, dinlemeye ve onları feda etmemeye teşvik etmiştir sevgili Nihan Kaya.