d.

Canımın içi, böyle şeyler yalnızca romanlarda olur.
Ama bak, yolun sonuna doğru haklı çıktı Dostoyevski. "Her şeyi fazlasıyla anlamak hastalıktır," demiş ya...Ben de hastalandım işte.
Reklam
Gerçeği ararken bir yandan da bulduğumuz anda değiştirmeyi düşleriz. Çünkü aynı zamanda gerçek daima biraz utanç vericidir. Utanç bizi ikiye böler. İkiye bölünmenin en dayanılmaz yanı, iki parçanın da hala canlı olmasıdır. İnsan herhalde bu yüzden kendini öldürmeye kalkışır. İkisinden biri gitsin, der.
Her şeyi yerli yerinde, tıkır tıkır işleyen bir hayat kurduğunda, o hayatı yerle bir edecek bir felaket kurgulamak da farz olur.

d.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
2019 35. kitabı
Barış Bıçakçı
7.9/10 · 3.109 okunma

d.

, bir kitap okudu
10/10
·232 syf.·
2019 34. kitabı
Oruç Aruoba
8.7/10 · 4.445 okunma
Reklam