Aziz/e kardeş!
Ev aldım , araba aldım , yazlık aldım , kışlık aldım .. Daha sonra Azrail aleyhisselam geldi seni aldı.! Araba şoförsüz kaldı , evler sensiz kaldı ... 👉Böyle olmuyor mu hikaye? 👉Öyle oluyor değil mi? HİÇ BURADA DEĞİLİZ. HİÇ
Şoförsüz Araba
Bir kere daha anlamıştı ki takım elbiseli, eli yüzü düzgün olunca en görkemli masalarda yer buluyordu insan... (Yazılmakta olan öyküden kesitler)
Öykü
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Şoförsüz Araba,
...Zamanında içinde canlanıp yeşeren ve harekete geçiremediği için zamanla ölüp giden o kadar duygu olmuştu ki... (yazılmakta olan öyküden kesitler)
Öykü
Soru: Teknoloji hakkında ne düşünüyorsunuz?
İoanna Kuçuradi Bu robotlar aşkı da şimdi moda. Robota vatandaşlık veriyor, Sophia'ya vatandaşlık verdi birileri. Şimdi, bir toplantı olmuştu burada, büyükçe ve uluslararası bir toplantı ben de işte orada etik üzerine konuşmam istendi, neyse yaptım. Gelen bir arkadaş orada konuşana sordu: " Benimle o robot arasında ne fark var?" Örnek verdi, dedi ki: "Ben kızımı sabahları okula götürüyorum arabayla - Amerika'dan gelmişti - kız demiş ki:" Baba niye beni sen götürüyorsun da araba götürmüyor?" Yani şoförsüz araba. Yani o hale geliyoruz, onı doğal karşılıyor.. Beni Sophie'yle yan yana koyarsa ne farkım var? (O meşhur vatandaşlık verilen robot) Hocam sen söyle, topu bana attı. ÇOK BASİT: BENİ KESERSEN KAN AKACAK, ŞURADA KALBİMİ GÖRECEKSİN. ONU KESERSEN TEL GÖRECEKSİN! Tabi robotların yeri, nerede olduğunu çok iyi bilmek gerekir. Yükümüzü alacak şeyler yapıyor mu? BU İNSANLARI ROBOTLAŞTIRMAK, ROBOTLARI DA İNSANLAŞTIRMAK OLMAMALI BUGÜN YAPILDIĞI GİBİ. Oysa robotlar da bir işe yarar, birçok işi görebilir. Hatra bazı tehlikeli şeylerde insanı korumak için robot kullanılabilir. Olabilir oralarda ama dikkat istiyor... Bu genellemeler... Ve böyle insanlar sarhoş oluyor yebi bireylerden düşünmeden. VE TABİKİ TEMELDE DEĞER BİLGİSİ EKSİKLİĞİ DERİM. BU KONUDA VEREMİYORUZ DEMEK, YALNIZ BİZ DEĞİL BÜTÜN DÜNYA BÖYLE...
İnsan ve Duygular