" Bu kadar pisliğin içinde bir tek gülüşümüz güzel kaldı."
Duygu ve Düşünce
Kit sahibi
Gecenin kör baykuş saatlerinde Tüylerini yıldız uzuvlarından alan Zamanı kaybetmiş bir sürü Bir sürü ışık hücumları Ay çaya dilimlenmiş bir limon ağacıyken Yine karşıma çıkılmaz Çay kaşığında da karıştırılmış bir an Kör kanatlar diyorum Diliyorum Neler demiyorum ki bu saatlerde ben İçimi ısıtan buz küremde İksirleri dökülürken balkonlardan sofra bezlerine Nereyi aramıyoruz biz Yıldız tozları hareler Her vurduğunda hücuma kalkışı Gibi bir sakinlik Göremiyorum hangi yöne bakmalıyım Nereyi aramıyoruz ki biz Gösteren sevinç taneleri nar tarlalarında O kadar gerçekçi anlamak Plüton kırgınlığında bir kalan ben Seni istemekle aynı buz kürede Bir daha isteyememekle de Koşut vakitler Taç taktırır samanyoluna Dökülüverirken simleri Bulutların altında oturup Avuç içlerimde açıp Diliyorum son süratle seni. 11/05/2023 01:00
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kapılar kapandı kilit vuruldu Bir yere sığmayan başımla kaldım Tabaklar uzandı, sofra kuruldu Bir türlü dolmayan boşumla kaldım Deme bana niye buruktur sesin Kendince bir derdi vardır herkesin Akla artık ilham milham gelmesin Gerçeğe dönmeyen düşümle kaldım Tuttuklarım beni bir bir ittiler Geldiklerim birer birer gittiler Dertlerimi sümen altı ettiler Bir türlü dinmeyen acımla kaldım Küfürlerle bir metrelik yer kazın Taşıma "kırıldı, göç etti" yazın Altındayım dünya denen enkazın Zalime yetmeyen gücümle kaldım Sedat Turan
Duygu ve Düşünce
AĞĞĞĞĞĞhhh
“Allah’ım,lütfen beni konuşma ve sofra adabı bilmeyen insanlarla muhatap etme.” 😣
Duygu ve Düşünce
kurban bayramınız mübarek olsun
Bayram: Kapıyı çalan çocukta, aynı sofra da buluşan ailede, edilen güzel dualarda saklıdır. Bu Kurban Bayramı'nda en güzel anılarınız sevdiklerinizle olsun.
Din
Bayramlık kıyafet almak için arefe gününü sabırsızlıkla bekleyen,her biri özenle seçilmiş bayramlıkları baş ucuna koyan ve heyecanla sabahın olmasını bekleyen hele bir de sabah bayramlıklara uyumlu renkte şeker poşeti arayan o kız nerede şimdi.. Bu bayram ilk defa başucumda sabah giyilmeyi bekleyen kıyafetler yok. Eskisi gibi geç saatlere kadar yaprak sarma da yapmadık annemle. Şeker toplamak için erken kalkmam gerekmeyecek. Şeker tası,kolonyalar ve çeşitli çikolatalar da hazırlanmadı misafir için. Annem çay setini ve tatlı tabaklarını aşağı indirmedi bugün. Bayram kahvaltısı için ayran aşı da yapmadık.. Tüm bunların müsebbibi memleketten çok uzak olmakla beraber yılların verdiği yorgunluk olsa gerek. Daha birçok sebep var. Velhasıl bayram bu sene evimize pek misafir olamadı belki ama kendime ve okuyuculara şunu söylemek isterim; Belki çok sevdiklerimiz yanımızda değildir,eksik kalmıştır bir yanımız. Belki gurbetle sınanıyoruzdur,uzak olmaktır kaderimize düşen. Belki de herşey tamdır da biz eksiğizdir içimizde bir yerlerde. Tüm bu belkiler bir noktada şu yüzden durmalı;insan sevdiğinin sevdiği şeye kıymet verir. Rabb'imiz bu günleri seviyorsa ve O'nun nezdinde değerliyse bizler de bu günleri her gün gibi geçirmemeliyiz. Bayramı diğer günlerden ayıran her özel şey Allah katında sevimli görünür inşAllah. Bu özel şeyler toplumda gördüğümüz belli başlı şeyler olmak zorunda değil,bayramlık kıyafetler almak ya da güzel hazırlıklarda bulunmak... Bunlar çok hoştur bayramı bayram yapan şeylerdir evet ama bunların olmadığı zamanlarda da Allah için yapılan ve bu günü diğer günlerden ayıran her âmel güzel bir sevince dönüşebilir. Elinizde olmayan sebeplerden dolayı bayram sizlerin de evine misafir olamadıysa eğer,gönüllerinizde yer açın ona. Güzel bir sofra kurun gönül