okurken zevk aldığım oldu, ama çoğu zaman sıkıldım ve hikaye beni çok içine çekmedi. bence overrated bir kitap niye bu kdr popüler olduğunu anlayamadım.
Uzun zamandır kitap okumuyordum, bana kitap okumayı tekrar sevdirdi.
Kitabın ilk sayfalarında sıkılmıştım ama kitabı bitirince kitabın başı daha iyi oturdu.
Sonlarda deli gibi ağladım, kitabın niye bu kadar popüler olduğu belli.