Kızılay’a kadar yürüdüler, hava biraz yumuşamış, bulvardaki trafik azalmıştı. Selanik Caddesi’ndeki barlardan birine oturup bira içtiler, hamburger, patates kızartması yediler.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İçinizdeki iyiliği de kötülüğü de bir türlü serbest bırakamayan tutuk biriydiniz. İyi olmak sizi budala, kötü olmak sizi cani yapacak diye korkuyordunuz.
Henüz ruhunu doyuracak, içindeki boşluğu bütünüyle dolduracak bir şey yaşamadığına inanıyordu. Bir aşk, bir arkadaşlık, kendini adayacağı bir amaç, bir uğraş.