Yazar hem bütün olayları hiçbir sonuca vardırmadan kitabı bitirip hem de nasıl bu kadar tatmin etmeyi başarmış anlamıyorum. Okuduğum onca kitap arasında açık ara en tatmin edici kitap buydu. Karakterlerin öz eleştirileri, dış dünyaya ve olaylara yorumları o kadar gerçek, insani ki... Özellikle Vildan'ın karakter analizi çok etkileyiciydi. Kesinlikle herkes okumalı çünkü herkes mutlaka ruhundan bir cümle bulacaktır.