Okumadan önce ön yargılı davranmıştım bu kitap için ve sürekli ertelemiştim. Ama sonunda elime aldım ve okumaya başladığımda akıcı olduğunu farkettim. Ön yargımda yanılmış mıydım? Pek fazla değil. Sıkıcı olacağını düşünmüştüm ve okurken sıkılmadım da değil. Ama gerçekten çok güzel bir kitap ayrıca çok duygusal da. Karaktere yeri geldi sinirlendim yeri geldi empati yaptım ve kendime “Sen olsaydın ne yapardın?” diye sorduğumda her seferinde ben de kendimi karakterin yaptığı şeyleri yaparken hayal ettim. Bu kitabı eğer okumak istiyorsanız size bir tavsiye: Kitabın sayfalarını okuyup hemen hızlıca geçmeyin, okuduktan sonra biraz durun düşünün. Ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız ;)