Yalnızlığınızdan sarılacak yılanlar aramaktan yorulmadınız mı ? Yemek yediğinizde midenize, güneşten sonra teninize, kıştan sonra evinize müsaade ederken neden ruhunuza bunu bahşetmiyorsunuz? Sakin olun, insanlar maalesef henüz tükenmedi. Yani milyarlarca insandan bir tanesi ile illaki karşılaşacaksınız. Neden "hemen" sınırı koyup, aslında altından kalkamayacağınız sorumluluklara, triplere, maddi giderlere, sevişmelere ruhunuzu hapsedip sonra mahkum kalıyorsunuz. Hepimizin kafesi tam olarak gözlerimizde . Bırakın bir gün o kuş kendiliğinden okşasın kapıyı. Parçalamayın demirlerinizi. Yanlış tercihler ile doğruları yaşamaya çalışırsanız ; gönlünüz yorulur , kapınız kırılır, yüzünüz asılır. En uzun gecede uzun uzun gülümseyin. Gelecek olan zaten yolda, umudunuzu kaybetmeyin, kendinizi yabancılara heba etmeyin.
Sena Koç