Kitap cok fazla saran , sonunu kesinlikle tahmin edemeyeceğiniz şekilde devam ediyor.Yalnız yan etkisini gördüğüm kitaplardan biri.İnsan okuduktan sonra bir süre paranoyaklaşıyor..
Bu kitabı çocuk gelişim dersi icin okumam istenmişti, bir önyargıya kapılmıstım acıkcası.Cocuklar icin okunmalı diye düşünmüştüm.Ama aslında kitabı okudukça göreceksiniz ki cok ince imgeler var.Üstü kapalı fakat derin manalar iceren olaganüstü ve keyifli bir kitap.