çเğ๔є๓

çเğ๔є๓
Olacaksa olur boşuna zorlama...
Niçin ilk defa gördüğümüz bir peynirin evsafı hakkında söz söylemekten kaçındığımız halde ilk rast geldiğimiz insan hakkında son kararımızı verip gönül rahatlığıyla öteye geçiveriyoruz?
Reklam
"Kimse tanıdığın gibi kalmıyor. Bir gün bakıyorsun sıcacık, Bir gün bakıyorsun buz gibi.."
"Dışarda gürül gürül akan bir dünya... Bir ben uyumadım, Kaç leylim bahar, Hasretinden prangalar eskittim.."
"Ölüm bu, Fukara ölümü. Geldim, geliyorum demez. Ya bir kuşluk vakti, ya bir akşamüstü, Ya da seher, mahmurlukta. Bakarsın, olmuş olacak.."
“Bir sevdadır böylesine yaşamak, Tek başına Ölüme bir soluk kala, Tek başına Zindanda yatarken bile, Asla yalnız kalmamak.”