Gece gece yine bir kaç kitap sepete attım.Resmen kendimle savaş halindeyim.Bir yanım elindekileri oku bitir derken diğer yanım indirimi kaçırma zaten alacaksın bir şekilde demiyor resmen parmağımı siparişi tamamla kısmına götürüyor 🤐🤐.Birde "sanki sigaraya mi veriyon" şekilde kendimi avutmam yok mu :):)