İçine Yaşar Kemal kaçmış bir yazarın kaleminden muhteşem bir eser uzun zamandır okuduğum belkide en güzel Türkçe kitaplardan biriydi… Keyifle okunacak bir ırmak gibi akıp giden bir kitap
İçine Yaşar Kemal kaçmış bir yazarın kaleminden muhteşem bir eser uzun zamandır okuduğum belkide en güzel Türkçe kitaplardan biriydi… Keyifle okunacak bir ırmak gibi akıp giden bir kitap