ezgi zehra demir

Ama bir beklediğiniz varsa genellikle gelmez. Beklemek, çünkü bir olmazı oldurmayı umanların safdilliğidir. Gelecekler zaten kalbinizi yormadan gelir. Bekletmek, gelmeyecekelerin işidir. Bu yüzden en çok gelmeyecek olanlar beklenir.
Sayfa 136·Kitabı okudu
Reklam
Tek başıma seni özlemek çok zor. Hiç değilse sen de beni özleyerek el veremez misin?
Sayfa 104·Kitabı okudu
Ve yarım kalmış her şey sonsuzluğa uzardı
Sayfa 96·Kitabı okudu
Panik atak dediğimiz şey, kabullenilmeyen acının kalp tarafından ifade edilmesidir aslında.
Sayfa 90·Kitabı okudu
Aynı yere varmaya çalışan bir dünya dolusu insan, kan ter içinde ayrı ayrı yollarda yürüyordu.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Reklam