Nagihan

Nagihan
@sonsayfadayim
“Zaten doğru olmadığını bildiğimiz o kadar çok şeye inanıyoruz ki!..”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Doc kendisini severdi ama kötü manasıyla değil,herhangi bir insanı sevdiği kadar severdi.Kendi kendisinden hoşnut oluşu,bütün insanlardan ve dünyadan hoşnut olmasını sağlıyordu.”

Nagihan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·84 syf.·
17 günde okudu
·
2025 12. kitabı
Byung-Chul Han
8.3/10 · 3.340 okunma
Görünürlüğümüz arttıkça özgürleştiğimizi sanırken aslında daha da derin bir kıskaca alındığımız gerçeği ile güne başladım.. #şeffaflıktoplumu #okumagünlüğü