Eşit olmadığımız ve olamayacağımızı iyi biliyorum, ama saygınlıklarını korumak amacıyla ayaktakımı dediklerinden uzak durma gereği duyanların alt edileceklerini düşündükleri için, düşmanlarından gizlenen korkaklar kadar eleştirilmeyi hak ettikleri kanısındayım.
Ancak bu küçük sorunu çözerken, sevgili dostum, dünyadaki karışıklıklara yol açan şeyin, kurnazlık ve kötü niyetten öte, belki de yanlış anlamalar ve atalet olduğunu bir kez daha saptadım. En azından ilk ikisine daha az rastlanıyor.