"Bügüne değin çok doğrudur diye kabul ettiğim ne varsa hepsini ya duyularımla ya da duyularım aracılığıyla edindim,ama bunların zaman zaman beni aldatıklarını da anladım.
Sağduyuma göre de bizi bir kez aldatana da bir daha asla güvenmemeliyiz."
Kitaptan günlük yaşama dair çok yararlı bilgiler yer alıyor . Gençlerin şiddetle okumasını tavsiye ediyorum.
Sadece gençlerin değil her yaşıt insanın ders alabileceği söz ve yaşantılar var okunması şidetle tavsiye edilir