o gün uyumadım uyuyana dek
olsaydı adını epey öperdim
avlanak dediler ey kaymakam beg
onlara yediğim oku gösterdim
şimdi ben bolu’dan emekli malul
kapıya bakmaktan kapıyı deldim
avanak dediler ey kaymakam beg
onlara yediğim oku gösterdim
seni sevip çekildim dedim dünya bu kadar
kar örttü ovaları ne gölge var ne de iz
benden sonra bir daha gözetleme afaki
yabancıyız nihayet ekmeğe etmek deriz.